Αγαπητά ΝΕΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ,
Σήμερα το πρωί διάβασα την ανάρτηση σας σχετικά με την  υποτιθεμένη διεκδίκηση της θέσης του δήμαρχου Κερατσινίου-Δραπετσώνας από την πλευρά μου και έχω να σας δηλώσω τα εξής:
Στήριζα και συνεχίζω να στηρίζω τον δήμαρχο της πόλης μας τον κ. Λουκά Τζανή στο δύσκολο έργο που του έχουν αναθέσει με την ψήφο τους οι δημότες , για την αναβάθμιση και ανασυγκρότηση της πόλης μας.
Σε καμία περίπτωση δεν τίθεται από την πλευρά μου ΚΑΝΕΝΑ θέμα αμφισβήτησης του εκλεγμένου από τους δημότες, δήμαρχου της πόλης μας  και  σας δηλώνω  απερίφραστα ότι  θα συνεχίσω στο πλευρό του να τιμώ την εμπιστοσύνη τόσο των πολιτών όσο και του ίδιου του Λουκά Τζανή ,στο πρόσωπο μου.
 Μοναδικό μου μέλημα και στόχος που απορρέει την Μανιάτικη καταγωγή και ανατροφή μου είναι να αγωνίζομαι για το καλό της πόλης μας  και  να στηρίζω τον δήμαρχο μας στο δύσκολο έργο του.
Σας παρακαλώ να το δημοσιεύσετε προς αποφυγήν παρανοήσεων από τους αναγνώστες σας.
Μετά Τιμής
Νίκος Οικονόμακης
Αντιδήμαρχος δημοτικής Αστυνομίας


ΣΧΟΛΙΟ ΑΠΟ ΝΕΑ ΚΕΡΑΤΣΙΝΙΟΥ:
Εμείς δεν είπαμε ότι αμφισβητείτε τον δήμαρχο...ως δήμαρχο και συνεργάτη σας.Αν διαβάσετε προσεκτικότερα θα διαπιστώσετε ότι μιλάμε για την περίπτωση που θα εκπέσει ο  δήμαρχος λόγω του επαγγελματικού ασυμβιβάστου...κάτι που  ισχύει και ενδέχεται να γίνει...
Όπως και οι πληροφορίες που αναφέραμε κυκλοφορούν στα πολιτικά της πόλης μας...
Πάντως η απάντηση σας είναι κατατοπιστική...δεν αφήνει καμία σκιά για τις προθέσεις σας και φανερώνει το ήθος και την Μανιάτικη "Μπέσα" που σας διακρίνει.... γεγονός που το  έχουμε υπογραμμίσει και εμείς κατά καιρούς...

 
Top