Η κακή μέρα από το πρωί φαίνεται...
Ξεκινάω από το Δημαρχείο, πάω στο γραφείο που έγραφε στην πόρτα και την λέξη "Παιδεία", έχουμε και τέτοιο γραφείο... μη χέσω. 
Στην αίθουσα περίμενε ήδη μια κυρία και η υπάλληλος έπαιζε παιχνίδια στον υπολογιστή, ενώ μίλαγε στο κινητό - αυτό για να μην λέτε ότι οι δημόσιοι υπάλληλοί δεν μπορούν να κάνουν δύο πράγματα ταυτόχρονα.


Ρωτάω τι πρέπει να κάνω. Δεν ήξερε. 
Ρωτάω να μου βρει κάποιον που ξέρει. Δεν ήξερε. 
Ζήτησα να μου γράψει σε ένα χαρτί ότι δεν ήξερε τι πρέπει να κάνω, αλλά δεν ήξερε και ποιος μπορεί να με εξυπηρετήσει. Δεν ήθελε να κάνει τέτοιο χαρτί.
Ζήτησα να μου δώσει το όνομά της και ότι θα γράψω σε ένα χαρτί ότι αρνήθηκε να μου υποβάλει γραπτώς τα λεγόμενά της. Ξαφνικά, θυμήθηκε ότι υπάρχει κάποιος που μπορεί να με εξυπηρετήσει.
Μου έδωσαν τα δικαιολογητικά και το νηπιαγωγείο που ανήκουμε - για την συνέχεια σας επισυνάπτω και χάρτη.
17ο Νηπιαγωγείο - το σχολείο που ανήκουμε σύμφωνα με την διεύθυνσή μας. 
Δεν διαθέτει ολοήμερο και τα παιδιά σχολάνε στις 12:15. Εμείς, όμως, θέλουμε ολοήμερο γιατί εργαζόμαστε και οι δύο γονείς. Μας λέει η νηπιαγωγός από το 17ο να πάμε στο 8ο που είναι ολοήμερο και είναι κοντά μας. Ξεκινάμε για το 8ο.


8ο Νηπιαγωγείο
Απάντηση της υπεύθυνης: Δεν το δεχόμαστε το παιδί, από την οδό σας δεχόμαστε μόνο τα παιδιά που μένουν στον ζυγό αριθμό. Ντίν... ίσως να μου πήγε η πίεση 20, 21 στο 22 καίγομαι !
Δημιουργείτε ένας πανικός, μου λένε να ξανά πάω στο 17ο - τους λέω ότι από εκεί με έστειλαν. Επικρατεί χάος και φωνές. 
Βγαίνει κάποια άλλη. Μου λέει ότι δεν έχουν σημασία τα μονά-ζυγά, αλλά τα παιδιά δεν πρέπει να περνάνε λεωφόρο, σύμφωνα με τον νόμο - αχ θα τρελαθώ πριν από λίγα λεπτά που είπαν άλλα.
Προσπαθώ να εξηγήσω ότι μένω 3 στενά από το σχολείο και ότι το παιδί δεν πρόκειται να πηγαίνει μόνο του στο σχολείο. Επίσης τους τονίζω ότι οι γονείς καταθέτουν υπεύθυνη δήλωση για το ποιος ή ποιοι πηγαίνουν και παίρνουν το παιδί από το σχολείο. Προσπαθούν απλά να με διώξουν και με στέλνουν στο 7ο.
Ζητάω ένα χαρτί ότι αρνήθηκαν το παιδί στο σχολείο - Μου λέει ότι η διεύθυνση μας είναι έξω από την γεωγραφική περιοχή τους. Ρωτάω ποιος το λέει αυτό - Μου λέει το χαρτί που έχουν με τις γεωγραφικές περιοχές.
Ζητάω αυτό το χαρτί με τις γεωγραφικές περιοχές. Δεν ήθελε να μου το δώσει.
Ζητάω το όνομα της και ότι θα γράψω ότι αρνήθηκε να μου δώσει αυτό το χαρτί. Μου το έδωσε. 
Ξεκινάμε για το 7ο.


7ο Νηπιαγωγείο.
Είμαστε ήδη πολύ μακριά από το σπίτι μας. Γνωρίζουμε εκ των προτέρων ότι δεν πρόκειται να πάρουν το παιδί εκεί, αλλά ας προσπαθήσουμε.
Λέω στην υπεύθυνη την ιστορία. Παίρνει τηλέφωνο στο 8ο και τους λέει ότι η κυρία έχει κάθε δικαίωμα να κάνει τουλάχιστον μια αίτηση. Από το 8ο της λένε ότι από τον νόμο απαγορεύεται το παιδί να περνάει λεωφόρο - Λέει η κυρία από το 7ο ότι τον γνωρίζει τον νόμο και ήθελε να μάθει με ποια λογική μου είπαν να πάω στο 7ο το οποίο είναι ακόμα πιο μακριά. 
Κλείνει το τηλέφωνο και μου λέει ότι το παιδί δεν έχει καμία πιθανότητα να πάει προνήπιο, διότι τις θέσεις αυτές τις καταλαμβάνουν τα νήπια που είναι υποχρεωτική η φοίτηση τους.
Μας συμβουλεύει για του χρόνου, και μας λέει ότι όσον αφορά το νήπιο το κοντινότερο ολοήμερο νηπιαγωγείο είναι υποχρεωμένο να μας δεχθεί - αυτό είναι πολύ αστείο γιατί στο 7ο που έγινε ο καυγάς στο τέλος κατάλαβαν ότι εγώ μιλούσα για προνήπιο. Αυτό σημαίνει ότι ενώ νόμιζαν ότι μιλούσαμε για νήπιο, προσπάθησαν να με παραπλανήσουν!!!
Ζητάω το γνωστό χαρτί ότι αρνήθηκαν το παιδί στο σχολείο. Δεν μου το έδωσαν. Μου έδωσαν τα τηλέφωνα της υπηρεσίας στον Πειραιά που βγάζει τις γεωγραφικές περιοχές για τα σχολεία.
Μου είπαν ότι στο πρώτο σχολείο που πήγα (δηλ. στο 17ο) έπρεπε να κάνω αίτηση για ολοήμερο, διότι εάν μαζευτούν έστω και 7 παιδιά είναι υποχρεωμένο το νηπιαγωγείο να ιδρύσει ολοήμερο. Φυσικά όταν πήγα στο 17ο δεν μου είπαν ότι έχω τέτοια επιλογή. 


Επικρατεί ένα μπάχαλο, όπου οι γονείς πρέπει να κάνουν την δουλεία των δημοσίων υπαλλήλων και να τρέχουν από σχολείο σε σχολείο και να ακούν μόνο ψέματα και μπούρδες. 


Συμπέρασμα.. κανείς δεν θέλει να υπογράψει σε χαρτί τις μπούρδες που λέει προφορικά (το σύστημα μου το πρότεινε ένας ξάδερφος και από ότι βλέπω πιάνει) !!!
Αύριο έχουμε την συνέχεια σε αυτό το γραφείο του Πειραιά !!!
ΑΝΑΓΝΩΣΤΡΙΑ




Το σχόλιο μας: Υπό κανονικές συνθήκες θα σας συμβουλεύαμε να ζητήσετε την συνδρομή της δημοτικής αρχής....του Λουκά Τζανή.....όμως όπως διαπιστώσατε και η ίδια.... είναι ανύπαρκτη!
 
Top