Καλή σας μέρα,


Συγχαρητήρια για την ιστιοσελίδα "Τα Νέα του Κερατσινίου". Ονομάζομαι Κωστάζος Μιχάλης, έχω γεννηθεί και έχω μεγαλώσει στο Κερατσίνι και συγκεκριμένα στην Ευγένια.
Ήθελα να εκφράσω ένα παράπονο για την γειτονιά μου που την θεωρώ εγκαταλελειμένη από τον Δήμο σε σχέση με άλλες γειτονιές της περιοχής.
Και αυτό το στηρίζω στο γεγονός ότι ένα πεζοδρόμιο δεν μας έχουν φτιάξει ποτέ, επίσης τους κάδους απορριμάτων τους έχουν αλλάξει με καινούργιους σε όλες τισ γύρω περιοχές εκτός από την δικιά μας αλλά το σπουδαιότερο είναι ότι τον δρόμο Ν. Κουντουριώτου από την λεωφόρο Δημοκρατίας και προς τα πάνω(προς Ευγένια) δεν τον έχουν στρώσει ποτέ.

Αναρωτιέμαι εμείς δεν πληρώνουμε τον Δήμο είναι τόσο δύσκολο να μας φτιάξει ένα δρόμο να μπορούν να βγουν να παίξουν τα παιδιά μας??? Πρέπει να σπάσουν κανένα πόδι ή να γίνει κάποιο ατύχημα για να ενδιαφερθούν.

Τέλος πάντων δεν θα σας κουράσω άλλο, απλά ήθελα να σας εκφράσω το παραπονό μου που ίσως θα μπορούσατε να βοηθήσετε.


Με φιλικούς χαιρετισμούς
Michael E. Kostazos

Υ.Γ. Σε ευχαριστούμε για τα καλά σου λόγια!Δεν μας κουράζεις καθόλου φίλε μου! Το αίτημα σου είναι εύλογο και πρέπει να ικανοποιηθεί άμεσα!! Πρέπει να καταλάβει ο δημάρχος ότι δεν φτάνουν οι φιέστες και τα τραπεζώματα....Οι δημότες έχουν προβλήματα στην καθημερινότητα τους τα οποία όμως επιλυόνται με την δέουσα σοβαρότητα(;;;) της εκαστότε δημοτικής αρχής...

 
Top