Αγαπητέ μου Σύντροφε, κατ’ αρχάς τα θερμά μου συγχαρητήρια δια την είσοδο της θυγατέρας σου στο Πολυτεχνείο, δεν λέω μεγάλη η χαρά για τον γονιό να περνάει το παιδί του σε ανωτέρα σχολή, αλλά δεν νομίζω ότι είναι τόσο μεγάλη η χαρά που να θέλεις να την μοιραστείς με γνωστούς και αγνώστους μέσα από ουζάκι.

Εύλογο το ερώτημα του γιού μου, (που έτυχε να διαβάσει το σχετικό sms του συντρόφου στο κινητό μου) « Για μένα που πέρσι πέρασα από τους πρώτους στο Πανεπιστήμιο, δεν έκανες τέτοια, σε ταβερνούλα την βγάλαμε…» Τασούλη (ο γιός μου) πρώτον εγώ δεν είμαι πολιτικός και δεύτερον ακολουθώ τα λόγια του πρωθυπουργού μας « Σεμνά και ταπεινά…» Συγχαρητήρια-και πάλι-για την κόρη σου σύντροφε…


τάδε έφη ο κ. Στέλιος Μανουσάκης

ΠΗΓΗ:fonipeiraioton.blogspot.com

Υ.Γ.Καλά βρε παιδιά ο Ζούπης σας πείραξε;Τόσες κομματικές συγκεντρώσεις που έχει κάνει ο Μελάς υπέρ των νεοδημοκρατών πέρνανε στο ντούκου και σας ενόχλησε το κέρασμα του Ζαχαρία για την επιτυχία της κόρης του στις εξετάσεις;Τουλάχιστον αυτός κερνάει με δικά του έξοδα.Και είναι και από αυτούς που ασκούν κριτική στην απραξία του φίλου σας του Φώτακα ,φίλτατε Στέλιο...

Αγαπητέ κύριε Μανουσάκη για τα χάλια του Κερατσινίου που έχει πήξει στις λακκούβες δεν έχετε να πείτε τίποτα μήπως και στεναχωρηθούν οι φίλοι σας αντιδήμαρχοι με το μηδενικό έργο ;

Έλεος...
 
Top